About Me

CSC 134 DONE!! 3 More to GO

Assalamualaikum WBT

Alhamdulillah, syukur kepada ALLAH SWT, petang tadi aku dah habis baca CSC. Giler, semalam tidur 1 jam setengah jak demi CSC 134. GIler jo, mau habiskan 15 chapter yang terlebih detailed dalam masa tiga hari??
 Apapun Soalan PAPER tu sangat mengejutkan. 

Haha, Takda lah.
Allah telah tolong aku dan rakan-rakan ku. Alhamdulillah soalan yang keluar tadi Boleh lah. Bajet Pass, kalau ada rezki lebih, insyaALLAH A. AMIN YA RABB. Tapi aku Ndak mau overconfident. Nanti kecewa jak.


 Apapun, aku nak wish GOOD LUCK kepada pelajar yang tengah exam especially student UiTM Sabah. Kita usaha berabis, Tapi Allah yang bagi Dekan. Kalau ada rezeki, insyaALLAH tu ndak mustahil. Sebab, last sem seriously aku memang ndak da harapan especially for Bio and Math. Memang aku bajet PASS ja. Alhamdulillah Bio 200 aku dapat A and Math B. Even GPA turun. Tapi Syukur, sebab aku rasa ada ramai lagi yang layak dapat dekan dari aku, tapi Alhamdulillah ALLAH pilih aku. Even aku memang rasa SADIS masa jawab paper Bio 200 tu.


Bukan mau takbur, tapi ni rezeki ALLAH SWT dan berkat Doa ibu bapa aku and rakan2 aku yang ndak pernah berhenti doakan untuk kami semua. Ok lah, mau tidur dulu ni. Nak masuk 48 jam tanpa tidur. Assalam. ^^.

0 comments:

Post a Comment

sia rasa:

mARI BacA ^^V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...